SZAMURÁJ SZELLEM

6,990Ft

1-7
30-60
9+

Készleten

Leírás

Ajánlott életkor: 9 – 99 éves korig

Játékosok száma: 1 – 7 éves korig

Játékidő: 30 – 60 perc

Japán. A falu legendás szamurájai évszázadok óta híven őrzik békét -, de most a rettenetes Oni-musa klán rablóbandái fenyegetik őket! A szamurájok egyetlen esélye a túlélésre, ha összefognak, és közös erővel védik a falusiakat és otthonaikat. De vajon sikerülhet…? Legyőzhetik-e egyenként, egymagukban az ellenfelet, önként a halál árnyékába lépve, de felszabadítva a bennük lakozó állatszellem erejét, vagy inkább egymást támogatva igyekeznek győzelmet aratni, azt kockáztatva, hogy túl sokáig hagyják magára a védtelen falut…? A döntés szinte lehetetlen, de az idő sürget! Minden kör végén farmok és gazdaságok válnak a rablók martalékává – és ugyan, mit ér a harc, ha nincs már mit megvédeni…?

A Szamuráj szellem egy fantasztikus hangulatú kooperatív kártyajáték, ahol a játékosoknak folyamatosan mérlegelniük kell, mennyit kockáztatnak a siker érdekében. Ha ugyanis a kártyavezérelt támadások következtében az összes kunyhó és/vagy család elpusztul, a játéknak vége, viszont ha egy szamuráj túl sokszor vállal harcot, és negyedszer is megsebesül – vagyis meghal -, akkor is elvesztették a játékot!

Kemény a szamurájok feladata, halálukig védik a falu lakóit. A támadó fosztogatókkal egyenként küzdenek meg. Választhatnak, hogy különleges képességüket használják, védekeznek, vagy ölre mennek a támadóval. Különleges képességükkel egyik harcostársukat is megvédhetik, de amíg őt segítik, addig egy fosztogató behatol a faluba.

Körről körre újabb banditával küzdenek meg, egészen addig, amíg azok el nem fogynak, vagy ők maguk harcképtelenné nem válnak. Minden kör elején a harcban lévő támadók valamilyen büntetéssel nehezítik a védők dolgát. Azok nem adják könnyen az életüket: ha kétszer megsebesülnek, életre kel bennük egy ősi állat szelleme, ami erősebb emberi alteregójánál, bár emberré visszaváltozni már nem tud.

Ha egy szamuráj már nem képes legyőzi támadóit, passzívvá válik, és egy, a falut védő barikád leég – ő ebben a fordulóban már nem tud segíteni sem a falubélieknek, sem társainak. Ha viszont sikerült pont annyi támadóval megküzdenie, amennyi a szellemi és testi erőinek egyesítéséhez kell, a kiai-hoz, egy fosztogatót máris a temetőbe tehet, és végrehajthat egy újabb különleges akciót. Harc közben arra is kell ügyelniük, hogy fordulónként három támadót védekezésre kell szorítaniuk.

A behatolók nem csak a barikádokat égetik fel, hanem a falu házait is, és a lakók életét sem kímélik… De ha sikerül megvédeni őket a szamurájoknak, azok cserébe fordulónként segítenek nekik – persze csak azért, hogy a következő fordulót is túléljék mindannyian.

A második fordulóban a fosztogatókat az alvezérek is támogatják, a harmadikban pedig maguk a vezérek. Mindhárom hullámot visszaverni nagyon komoly kihívás, ezért a játék készítői négy nehézségi fokozatot alakítottak ki, a könnyű és normál szinttel gyorsan megtanulhatjuk, hogy támogathatjuk egymást, és megpróbálkozhatunk a nehéz, profi játékosokként a hősies szinttel is.

További információk

Játékosok száma

1-7

Játékidő

30-60

Ajánlott életkor

9+